Ch'Péqueux (22 avril 2008)

Publié le par Klote

In n'a pas toutes les chances dans la vie. Mi, j'ai un biau qui y'est passionné ed'pèque et d'internet.

Alors, savez vous s'il a fait, mes gins ? Hé ben, tout simplement un site sus'passion et su sin clup ed pèque.

 Si vous leurs parlez comme cha, à ché gins là, y vont pas tertousse tout comprinte passe ch'est des Normands et pas des Ch'Tis. Mais comme y sont sympas, allez faire un tour sur leur site. Ch'est ichi : http://www.pecheladurdent.net/index.html

Mi, ché pichons, j'préfère les avoir dins m'assiette plutôt que de m'lever à 4 heures pour allez les péquer. Mais chacun sin gout !

Allez RV, à + et bisses a t'femme

poissons2p.jpg

T'as vu, j't'as même trouvé un pichon supporter du Racing

Publié dans Famille

Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article